Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Monday, July 30, 2012

Ziua 4: Despre religie


Ok. Din start va spun ca sunt o fana infocata a lui Dumnezeu. Incerc sa ma duc saptamanal la biserica, sa ma rog, si sa ma linistesc.
Cu toate ca sunt de credinta ortodoxa, in orasul vecin este o biserica romano-catolica, pe care o frecventez destul de des. Ma duc si la biserici care tin de credinta mea, insa de fiecare data cand ajung la aceasta biserica, si ma rog, ma simt mult mai bine decat in momentele cand ma duc la una ortodoxa. Sunt semnificativ mai linistita, si cu toate ca nu am vorbit niciodata cu preotul acelei biserici, sunt mai mult ca sigura ca sunt altfel decat cei ortodoxi, in sensul ca sunt mai dispusi sa te asculte, nu se rastesc la tine, si nu te privesc de sus. 
Asta cu privitul de sus, pentru mine reprezinta o mare problema, pentru ca fiind mai mica de inaltime, si parand mult mai tanara decat sunt, majoritatea ma trateaza ca pe un copil...


Plus ca sunt de parere ca orice religie ai avea, tot aceluiasi Dumnezeu te rogi, fie ca-L numesti Allah sau mai stiu eu cum.
Am intalnit lume care m-a catalogat drept necredincioasa pentru ca merg la doua biserici de religii diferite.
Insa ei nu stiu cat de mult il iubesc pe Dumnezeu, si cat de mult cred in El, toate astea pentru ca, prin oricate greutati am trecut, m-am rugat Lui, si El a avut grija de mine mereu. Oricand i-am cerut vreun semn, cu privire la un lucru, mi l-a dat. De aceea cred cu tarie in El.


0 comments: