Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Thursday, July 19, 2012

Leapsa Liebster

Am primit aceasta leapsa de la doua bloguri, BMFantasy Books si Everything and anything. Le multumesc frumos! 
Deci, asa ca am de completat doua seturi de intrebari. Wish me luck!!! :D


Imaginea:




Regulile:

1. Postează imaginea Libster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un nou set de 11 întrebări pentu cei care i-ai nominalizat.
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tag-ul înapoi!



11 lucruri despre mine:

1. Sunt mandra mamica a unei fetite de 1 anisor si opt luni
2. Nu-mi imaginez viata fara fara familie, carti si muzica
3. Oricat de tentant ar suna varcolac sau vrajitor, sau alta creatura, vampirii sunt alegerea mea; am o slabiciune cam mare pentru ei
4. Ma enervez foarte repede, desi urasc chestia asta; insa nu-mi trece la fel de repede...
5. Cand eram mai mica, adoram sa desenez, am si castigat cateva concursuri
6. Prima mea dragoste este poezia. Nu am mai scris de foarte mult timp o poezie, insa acum lucrez la o carte, pe care sper sa reusesc s-o termin, desi e cam greu sa ma descurc cu cate am pe cap
7. Nu suport oamenii increzuti, plini de sine si mincinosi
8. Nu-mi place aglomeratia
9. Nu suport sa stau la soare. Nu ma impac deloc cu el. Mai bine alba ca un vampir (v-am zis ca am o slabiciune pentru ei), decat arsa, rosie pe piele
10. Sunt extrem de visatoare! Am o imaginatie foarte bogata. Problema e ca atunci cand am mai mare nevoie de ea... dispare...
11. Urasc istoria, matematica si tot ce tine de cifre



Întrebările:
Primul set de la BM

1. Cand erati mici ce vroiati sa va faceti cand veti fi mari?
Doctorita

2. Ce ati devenit?
Mamica :D Inca mai lucrez la partea cu devenirea. Eu sper scriitoare. Nu ma vad facand altceva.

3. Un lucru bun pe anul asta (si sa nu aud ca a picat Guvernul!)
Hmmm... daca din start ai spus ca nu cu Guvernul... Ei bine, am descoperit cat te poate schimba o carte.

4. Un lucru rau (nici aici)
Nici aici despre Guvern... Ok... Ma resemnez... Mai mult ca sigur nu reusesc sa-mi termin cartea pana la sfarsitul anului...

5. Ce va face sa zambiti?
Zambetul fetitei mele, sotule meu (toata ziua ma face sa rad), o carte buna si un bol de capsuni.

6. Ce va aminteste de copilarie?
Desenele su Sailor Moon si gumele turbo. Aveau un miros fantastic!!!

7. Cea mai tare minciuna pe care ati folosit-o sa va induplecati parintii (cine zice ca n-a mintit niciodata...minte :)))
Pfuuui... greu... la cate le-am spus... Dar cred ca cea mai tare a fost cand le-am spus ca fac revelionul la tara la parintii prietenului de pe atunci, cand eu de fapt am aterizat cu toata gasca in oras la artificii.

8. Ce luati cu voi peste tot?
Telefonul si portofelul.

9. Sunteti innebuniti dupa...
Carti, cat de multe, muzica, cola si fructe, in special capsuni, struguri si pepene.

10. Primul lucru care va trece prin cap cand puneti mana pe un pix
Sa desenez.

11. Ce-ati fi facut daca nu s-ar fi inventat internetul?
Probabil as fi stat toata ziua sa mazgalesc si as fi avut mai mult timp de citit, din timpul liber alocat cititului. Dar fara el nu aveam cum sa descopar atatea carti minunate.

Al 2-lea set de la Fantasy Books

1. Care e personajul tau preferat?
Damon.

  2. Care e mancarea ta preferata?  
Salatele si ciorba de burta.

3.Calculator sau televizor?
Calculator.

4. Cea mai naspa carte pe care ai citit-o.
The White Oak.

5. Cea mai urata tara, dupa parerea ta.
M-ai blovat aici... Cred ca fiecare tara este frumoasa, in felul ei, trebuie doar descoperita.

6. Romantic, horror sau comedie?
Comedie.

7. Carte sau film?
Ambele?! :D

8. Cea mai mare dorinta a ta.
Sa reusesc sa am casa mea si sa reusesc sa public romane.

9. Care e serialul tau preferat?
TVD

10. Care e cel mai frumos baiat/cea mai frumoasa fata, dupa parerea ta?
Baiat - Ian Somerhalder
Fata - Rihanna

11. Esti baiat, sau fata? =)))
Fata

Al 3-lea set de la Everything and anything.

1. Dacă ai putea trăi în orice carte pe care citit-o care ar fi aceea?
Pot alege duoa? :D De departe Obsidian si Jurnalele Vampirilor.

2. Care este filmul tău preferat?
Seria Twilight.

3. Ce preferi: activități sportive sau intelectuale?
Sunt prea lenesa pentru cele sportive :D

4. Care este trupa/cântărețul tău favorit?
Nu ma pot hotara intre Rihanna si Lady Gaga...

5. Dacă ai putea petrece o întreagă zi cu o celebritate care ar fi aceea?
Cu Ian Somerhalder. Cui nu-i place de el?! Sa v-aud! Ce, nu va place de Damon?!

6. Ai un model în viață? Dacă da, cine?
Nu pot sa spun ca am un model anume, dar ma impresioneaza in mod special tinerii care au ambitii, si fac ceva in sensul asta. Ei ma fac sa fiu mai curajoasa.

7. Ai vreun motto? Dacă da, care este acesta?
Aveam unul cand eram in liceu. Acum imi place sa zic ca mi-e mila de cei care nu citesc. Nu-i neaparat un motto...

8. Cum te-ai descrie într-un singur cuvânt?
Doar unul?! Mmm... Ciudata?! 

9. Ce îți dorești cel mai mult să se întâmple în momentul ăsta?
Sunt doua chestii pe care daca le reusesc, nu-mi mai doresc altceva, as avea tot ce-am visat vreodata. Sa am casa mea si sa devin scriitoare. Una de succes, daca nu-i prea mult.

10. Care a fost cea mai trăznită idee pe care ai avut-o?
La cat sunt eu de traznita... Numai astfel de idei am :D

11. Cartea care te-a impresionat cel mai mult până acum?
Tenebre. Mi-a marcat intreaga viata...



Întrebările mele:

1. Citit sau club?
2. House sau pop?
3. Romana sau engleza?
4. Romania sau S.U.A?
5. Carte sau Kindle?
6. Soare sau zapada?
7. TVD sau Twilight?
8. Film sau serial?
9. Fantasy sau clasic?
10. Dulce sau sarat?
11. Horoscop sau intuitie?

Mai departe o poate prelua oricine vrea. Stiu ca incalc regula, dar blogurile pe care le urmaresc eu, deja au preluat-o. Pana la urma, orice lucru bun are si un sfarsit. :D

1 comments:

Sabryy said...

de acord cu raspunsurile tale, de la setul meu <3 si eu iubesc TVD muuuult de tot :D si Ian Somerhalder este superb :D