Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Thursday, July 26, 2012

Ziua 1: Relatia actuala


Relatia actuala? Pai, daca nu stiati pana acum, sunt casatorita, de 2 ani si vreo 10 zile. Da, stiu, am decat 21 de ani, fac in decembrie 22 :D ,sunt tanara, etc. 
Dar eu ma mandresc cu faptul ca am un sot care ma iubeste, asa mai sarita de pe fix cum sunt eu, cu carti, nervi, rasfat si multe altele ;) , si sunt din cale afara de fericita si implinita ca sunt mamica unei fetite de 1 anisor si 8 luni. Despre fetita mea as sta la taclale toata ziua!



Ok, deviez putin de la subiect. Deci, revin, sunt fericita posesoare a unui sot minunat, care ma iubeste, care ma face in fiecare zi sa zambesc, desi cateodata cam prea mult, si ii dau cu perna in cap :) 
Il iubesc enorm de mult, cu toate ca nu ii arat cat de mult, si deci nu stie cat de mult il iubesc, si nu mi-as imagina viata fara el. El este punctul meu central, nucleul meu, omul care ma lasa sa visez, si greutatile le preia el, este omul care ma ocroteste si ma fereste de oamenii rai, si, desi nu imi spune, stiu ca l-am exasperat cu atatea carti, i-am ocupat pana si sertarul de acte, si tot ma lasa sa-mi vad de pasiunile mele.
Stie sa ma lase sa visez, dar stie si cand e momentul sa revin cu picioarele pe pamant.
Este sotul ideal, aproape. Spun aproape pentru ca nu-i plac cartile. Dar na, nimeni nu e perfect!
Il iubesc pentru ca mi-a daruit un copil minunat, pentru ca ma intelege si ma sprijina, desi numai Dumnezeu stie cati bani am cheltuit pe carti si alte cele :D
Il iubesc pentru ca este jumatatea mea, pentru ca este tatal copilului meu, pentru ca a aparut in viata mea intr-un moment critic, si a stiut de la inceput cum sa ma faca sa inteleg ca viata e frumoasa, asa grea si cruda cum e ea, si pentru ca m-a sprijinit in toate de la bun inceput, desi unele lucruri erau sortite esecului dinainte de infintare.

V-am plictisit? Poate da, poate nu, dar m-a luat valul, si cum eu nu sunt genul de persoana care sa-si exprime in fiecare zi sentimentele, m-am gandit la postarea prezenta, ca la o scrisoare dedicata lui. Intelegeti voi ;)


0 comments: