Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Saturday, July 14, 2012

Primele 100 de cuvinte... #14 SACRIFICIUL de Anna Carey


"Tinand un cutit in mana, m-am catarat pe stanci. Plaja era impanzita de barci cu vopseaua scorojita de soare, de mult esuate pe tarm. Ambarcatiunea din fata mea fusese adusa de apa in aceasta dimineata. Avea peste sase metri inaltime, fiind aproape de doua ori mai mare decat restul. M-am urcat prin lateral, simtind vantul rece care adia dinspre mare. Cerul inca era incetosat.
In timp ce umblam pe puntea scorojita a barcii, l-am simtit pe Caleb langa mine, punandu-si mana pe spatele meu. Arata cu degetul catre cer, spre pelicanii care plonjau in mare, sau spre ceata care cobora..."

1 comments:

Sabryy said...

sisisii? vreau mai muult :))

I want that book I want that book I really really want that boook! :)