Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Sunday, July 22, 2012

Recenzie EVERNIGHT (Evernight #1) de Claudia Gray


Bianca vrea sa evadeze... 
La Academia Evernight, o scoala misterioasa, cu traditie de sute de ani, adapostita intr-o cladire gotica, elevii sunt ciudat de perfecti: atragatori, destepti, dar si... primejdiosi.
Din prima clipa, Bianca realizeaza ca locul ei nu este aici.
Iar cand il intalneste pe frumosul si singuraticul Lucas, acesta o previne sa aiba grija de ea si sa se fereasca de toti ceilalti... desi, in final, chiar si el poate deveni un pericol cand secrete intunecate ameninta sa-i desparta.
Legatura dintre cei doi este insa mult prea puternica. Bianca este gata sa riste orice pentru a fi impreuna cu Lucas, chiar daca asta inseamna sa renunte la lucrurile in care crezuse pana atunci.

PAREREA MEA

Evernight... Hmmm... O carte buna! Da, e chiar buna. Dar probabil ca deja stiati, ori pentru ca ati citit-o, ori din recenziile postate pe alte bloguri. Mi-a placut mult de tot, in ciuda celor 100 si ceva de pagini de la inceput care sunt cam... normale pentru o carte cu vampiri. Dar chiar si asa, sa nu credeti ca cele 100 si ceva de pagini sunt plictisitoare. Nup. Sunt introducerea vietii Biancai in Academia Evernight, si implicit, hotararea cu care incearca sa-si spuna punctul de vedere, nevrand insa sa-si raneasca parintii. 

" - Am fost dur, a spus el, imi pare rau. Esti o tanara matura, n-ar fi trebuit sa insinuez altceva.
- E OK. Eu mi-am cam iesit din fire. Stiu ca n-are rost sa ne certam in ceea ce priveste venirea noastra aici, nu acum.
Tata mi-a zambit bland."

De remarcat este faptul ca, desi cartea nu abunda de actiune, sau cel putin nu un gen cat mai antrenant de actiune, exceptand partea finala, Evernught este impunatoare in fata cititorului. Este scrisa intr-un mod absolut perfect, astfel incat cititorul sa parcurga fiecare pagina cu o foame de cuvinte, de nedescris. Asemeni foamei Biancai :D

Ceea ce pare si mai hranitor pentru cititor, este momentul in care aflam cine este vampirul principal al cartii. Daca ati citit-o, stiti despre cine vorbesc, si despre ce moment. O sa fiti luati prin surprindere, aproape in fiecare pagina, din momentul in care o sa aflati cine este de fapt vampirul. 

" - Stai... Pe buzele tale... e sange?
- Lucas. Eram atat de socata, incat nu puteam nici macar sa-ncerc sa explic. Va rog. Ajutati-l pe Lucas."

V-ati dat seama? Ei bine, tot ceea ce mai pot sa va spun, e ca odata ce ati inceput sa cititi cartea, o sa incercati sa faceti tot posibilul sa nu va mai opriti din citit. Eu asta am patit, si mi s-a ars mancarea :D

In alta ordine de idei, o sa ma justific de ce nu-i dau nota maxima. Pentru ca nu sunt lamurita cu o chestie. Pana la urma, daca Bianca stia de existenta vampirilor, de ce nu a banuit ceva cand a ajuns la Evernight? Mi se pare cam incurcata chestia asta, cu toata chestia ca Bianca stia de mica despre vampiri... Oricum, chestia asta da o nota in plus de mister cartii, ceea ce o sa placa, va asigur.

NOTA:4,5/5

0 comments: