Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Friday, July 20, 2012

Concurs 100 followeri!

Nici bine nu s-a terminat un concurs, ca va aduc altul nou.
Am facut 100 de followeri, 101 mai exact, asa ca o sa sarbatoresc cu voi acest lucru.
Va multumesc eeenooorm de mult ca ma urmariti, si sper ca odata cu trecerea timpului, sa devin din ce in ce mai buna in ceea ce fac, nu ca acum as fi de nota 10,la un 6-7 zic eu ca ma incadrez :D , sper sa va aduc cat mai multe recenzii si cat mai multe concursuri.
Si sper sa va adunati cat mai multi, ca sa va puteti bucura de blogul meu.
Si daca aveti ceva sa-mi aduceti la cunostinta, ceva in gen nu va place aspectul, nu sunt detaliate recenziile etc., orice credeti ca ar trebui sa fac pentru a-mi imbunatatii munca, si implicit calitatea voastra de cititori, sa fiti cat mai multumiti, astept comentariile voastre, aici pe blog, sau pe adresa mea de email pe care o gasiti la pagina contact.

So, OK, acestea fiind spuse, iata ce puteti castiga:

1xPachet Lupii din Mercy Falls (Volumele Fior si Sovaire)
1xPachet Swag Auracle, semnat de autoare

Dap, vor fi doi castigatori.
Sper ca la concursul de 200 sa fie mai gros buzunarul :D




a Rafflecopter giveaway

11 comments:

Cristinab said...

super super super!
succes tuturor :)
multumim pt concurs.

Sabryy said...

m-am inscris.

inca un concurs suuuper tare <3 eu seria lupii din mercy falls o vreau :D

mayabijoux said...

Ma bucur ca va place. Apropo, stati pe-aproape, urmeaza recenzia unei carti care m-a lasat fara suflare. LA PROPRIU!!!

Sabryy said...

:D Eu categoric stau pe-aproape >:)

Deathnote said...

"Ramaneti aproape" :D

Suntem aici si asteptam recenzia ^^

Simona said...

Foarte drăguţ concursul:)

Bonnie Ithil said...

Felicitari si mult succes in continuare.
Multumim pentru concurs, eu chiar nu am seria si am auzit ca este foarte buna, sper sa castig :)).
Succes tuturor!

Unknown said...

vedeti ca la mn e o problema am dat din greseala enter la adu un follower si inca nu am gasit pe nimeni
si nu stiu cum sa anulez

Geo. said...

Felicitari pentru concurs!
Apropo, nu stiu de ce nu imi apare poza la GFC, mi-a mers foarte greu pagina cand am dat join.
Te urmaresc prin Geo. :)

mayabijoux said...

Thank @Geo.
Stai linistita, o sa apara la un moment dat.

Unknown said...

super concursul!