Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Monday, July 30, 2012

Recenzie HEX HALL de Rachel Hawkins


Cu trei ani in urma, Sophie Mercer si-a descoperit puterile de vrajitoare, har mostenit de la tatal ei, pe care mama, o simpla muritoare, l-a indepartat imediat dupa casatorie. La balul de absolvire a liceului, Sophie atrage asupra ei atentia celor din jur printr-o vraja care se termina foarte prost si este trimisa la Hex Hall, un fel de scoala de corectie pentru asa-zii copii Prodigium, adica vrajitoare, zane, magi, metamorfi, varcolaci si, in mod exceptional, vampiri.
La sfarsitul primei zile la noua sa scoala, Sophie are deja trei dusmani noi, este indragostita lulea de un vrajitor sexy, descopera ca are o colega de camera vampir, iar o fantoma infricosatoare o urmareste pretutindeni. Mai mult, curand, Sophie afla ca cineva ii ataca in mod misterios pe elevii de la Hex Hall.
Pe masura ce secretele sangeroase se dezvaluie treptat, Sophie trebuie sa se pregateasca pentru cea mai mare amenintare pe care o are de infruntat: o societate secreta, L'Occhio di Dio, al carei scop declarat este exterminarea tuturor fapturilor Prodigium, si  in special a ei.
Nu pierde si continuarea!


PAREREA MEA

Hex Hall prezinta povestea tinerei vrajitoare Sophie Mercer. Rectific. Povestea tinerei si amuzantei vrajitoare Sophie Mercer.
Cine nu si-a dorit vreodata sa fie vrajitoare? Plecand de la desenele animate care mi-au marcat copilaria, si pana la dorinta de a-ti putea aranja ca prin minune parul, cine nu s-a visat macar o singura data vrajitoare? Deci?
Cam asa este Sophie, ii place sa fie vrajitoare, sa poata ajuta pe cineva, sa-si poate vindeca o julitura, sau mai stiu eu ce, chestii marunte. Problema e ca in majoritatea datilor, vrajile ei nu functioneaza asa cum trebuie, si in urma unei astfel de vraji, ea ajunge la Hecate Hall, Hex Hall, mai pe scurt.

" In fata mea se profila Hecate Hall, care, potrivit brosurii pe care o strangeam in palma umeda, era "cea mai buna scoala de corectie pentru adolescentii Prodigium".
Prodigium. Era doar un cuvant latinesc pompos care-i includea pe toti monstrii. Pentru asta erau cei de la Hecate.
Asta eram si eu."

Pe parcursul lecturii veti descoperii o Sophie amuzanta, curioasa, indragostita iremediabil de iubitul uneia dintre dusmancele ei. O Sophie care intra mai mereu in belele si o buna prietena. Mai pe scurt, o eroina tare draguta.

Cartea este buna, spre foarte buna. Parerea mea. Imi place cum este scrisa, este usor de citit, si, cel mai important, are cateva momente tare amuzante! "CAINE RAU!" O sa stiti despre ce vorbesc numai daca cititi cartea.

Va garantez ca o sa va placa, in ciuda scurtei mele recenzii. O sa radeti, o sa stati ca pe ghimpi, o sa fiti curiosi, o sa savurati lectura. GARANTAT!

NOTA: 4/5

3 comments:

Leontina said...

Eu vreau să citesc cartea asta :D Am o pasiune pentru tot ce conține magie și vrăjitoare :))

mayabijoux said...

Atunci iti doresc lectura placuta. Sunt sigura ca o sa-ti placa mult.

Andreeea said...

Foarte frumoasa cartea. Si eu am citit-o. Foarte tare faza cu Caine rau. :))