Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Friday, July 27, 2012

Ziua 2: Peste 10 ani


Well... Unde ma vad eu peste 10 ani? La 31 de ani?
 Ma vad in apartamentul meu, inconjurata de familie, carti, si bineinteles, cartile scrise de mine.
Dap, cartile scrise de mine. Pentru ca am un vis si o ambitie extrem de mari, si vechiul cliseu, de cand ma stiu  imi place sa scriu. La inceput am scris poezii, dar pentru prezent si viitor, si cu siguranta pentru urmatorii 10 ani, si chiar mai mult, am planificate multe chestii in legatura cu scrierile mele. Sa public in primul an din astia 10, prima mea carte, apoi sa continui tot asa.


Si poate in astia 10 ii mai fac un fratior Mayei, fetita mea. Si ca tot veni vorba de ea, de la numele ei se trage jumatate din nicknameul meu :D
Ma vad inspirandu-i fiicei mele, si posibilului fratior, dragostea pentru lectura si pentru scris.
Si nu in ultimul rand, ma vad tot aici pe blog, scriind postari despre carti, noutati, raspunzand comantatorilor si cititorilor cartilor mele, care, intre noi fie vorba, pur si simplu imi devoreaza cartile :) Stiu asta pentru ca tocmai m-am intors dintr-o calatorie in viitor...
Daca sunteti de parere ca am aspiratii prea mari si frumoase ca sa se implineasca, amintita-va ca munca si pasiunea se pot impleti in cel mai minunat fel, si pot avea ca rezultat fructe mari, zemoase, frumoase si cat se poate de fermecate si indestulatoare.


0 comments: