Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Monday, July 23, 2012

Start concurs!

Ok... Tot ce trebuie sa faceti, este sa-mi spuneti din ce carte este urmatorul paragraf. 

Prima persoana care lasa comentariu cu raspunsul corect, castiga.

" - Uite ce e, m-am rastit. V-am spusce s-a intamplat, dar n-am chef sa dezvolt subiectul. Ori intelegeti, ori lasati-o balta.
- Rose... rosti Lissa, stanjenita. Un uragan de emotii se abatea peste mine dinspre ea. Teama. Preocupare. Soc. Compasiunea ei ma facea sa ma simt cu mult mai rau. Am scuturat din cap."

Ei, acum astept comentariile voastre :D

Nu uitati, premiul este Bloodlines in varianta pdf.


7 comments:

Cristinab said...

Academia Vampirilor!

mayabijoux said...

ce volum? 1,2,3,4,5 sau 6?

Cristinab said...

1 cred...

mayabijoux said...

nup...
in alta ordine de idei, esti singura interesata de concurs...
pacat ca nu ai cu cine sa concurezi...
si tocmai de aceea o sa-ti ofer cartea, fara sa mai stai sa te chinui sa cauti...
da-mi un mail pe adresa mea, sa-ti trimit cartea.

Law said...

3..sau 4?:-?
asa,de curiozitate...ca nu-mi mai amintesc corect..

Cristinab said...

multumesc :*

mayabijoux said...

era 3...