Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Friday, July 6, 2012

Primele 100 de cuvinte... #12 UMBRA NOPTII de Andrea Cremer


"Pentru mine, razboiul a fost intotdeauna bine-venit, dar, in  lupta, pasiunea a crescut pe nesimtite.
Mormaitul ursului imi spargea timpanele. Simteam in nari rasuflarea lui fierbinte, care-mi intetea setea de sange. In spatele meu, auzeam gafaitul intrerupt al baiatului. Sunetul disperat al unghiilor mele scurmand in pamant. Am marait din nou la animalul mai mare de prada, provocandu-l sa incerce sa treaca de mine.
Ce naiba fac?
Am riscat si am aruncat o privire spre baiat, iar inima a inceput sa-mi bata mai tare.Se tinea cu mana dreapta de coapsa ranita. Sangele ii siroia printre degete, patandu-i jeansii, care..."

3 comments:

Cristinab said...

astept o recenzie Maya!
de cand imi doresc cartea asta... pana la sfarsitul acestui an sigur o voi avea :)

mayabijoux said...

Imediat ce o termin de citit, pun si recenzia. Si, stai pe-aproape, niciodata nu stii cand se mai iveste un nou concurs, si ce premiu o sa fie :D

Deathnote said...

Acum o citesc si eu :D