Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Thursday, October 18, 2012

Vampirul din mine este gata să iasă la suprafaţă…


VISĂTOAREA, Cartea a doua din seria EVERNIGHT de Claudia Gray
Născută din părinţi vampiri, Biancăi i s-a spus întotdeauna că e menită să devină aidoma lor. Dar s-a îndrăgostit de Lucas, un irezistibil vânător de vampiri infiltrat la Academia Evernight, şcoala-internat exclusivistă la care este elevă. Bianca este hotărâtă să fie împreună cu Lucas, chiar dacă pentru asta e nevoie să-i mintă pe vampirii puternici din Evernight.
Propriile minciuni o împing în adâncul misterelor şcolii, şi descoperă că până şi cei în care are cea mai mare încredere îşi au propriile secrete întunecate. Când o forţă fantomatică începe să atace academia – având-o pe Bianca drept ţintă –, ea descoperă adevăruri şocante din propriul trecut, care-i vor schimba pentru totdeauna viitorul.
“Odată ce am început să citesc EVERNIGHT, n-am mai putut-o lăsa din mână. De-abia aştept volumul următor din seria Claudiei Gray!” – L.J. Smith, autoarea serieiJurnalele Vampirilor, bestseller New York Times
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.claudiagray.com
Cartea are 384 de pagini, formatul 13 x 20 cm, este cartonată fără supracopertă. Preţul de listă este 39,90 lei, iar la precomandă beneficiaţi de 25% reducere şi transport gratuit.
***
– [...] Mi-ai arătat toate constelaţiile, dar nu mi-ai spus niciodată de ce priveşti stelele.
Mi-am înconjurat genunchii cu braţele şi mi-am sprijinit bărbia pe ei, căzând pe gânduri. Deşi ştiam răspunsul, era important să-i vorbesc lui Lucas astfel încât să înţeleagă.
– Părinţii mei mi-au spus ce sunt eu în realitate încă de când eram foarte mică, imediat ce m-au considerat capabilă să păstrez un secret. Au făcut ca adevărul să sune de parcă ar fi fost ceva deosebit. O mare aventură. Am crezut că era ca în poveştile cu zâne, când fata care mătură prin casă descoperă că de fapt e prinţesă şi că într-o bună zi va veni s-o caute un prinţ. Ca şi cum secretul din mine ar fi fost magic.
Lucas părea dornic să pună o întrebare, dar şi-a dat probabil seama că mă străduiam din răsputeri să găsesc cuvintele potrivite, aşa că a continuat să mă privească în tăcere.
– Am priceput pentru prima oară că nu era vorba doar de distracţie şi de magie – am ştiut deodată că exista ceva rău în a fi…
M-am uitat în jur. Raionul în care ne aflam continua să fie pustiu, dar am ocolit oricum cuvântul care începea cu V.
– …că în asta era ceva rău atunci când am înţeles că eu n-o să mor niciodată, dar toţi prietenii mei din Arrowwood vor muri. Carrie, şi Tom, şi Renne – vor muri cu toţii. Absolut toţi. Vor îmbătrâni şi vor dispărea, iar eu voi rămâne singură. Asta m-a speriat, fiindcă mi-am dat seama că, dintre toţi oamenii pe care-i iubesc pe lume, voi putea să-i păstrez alături pe foarte puţini.
Lucas mi-a cuprins cu blândeţe un obraz în căuşul palmei. Mi-am înghiţit nodul din gât şi am continuat:
– Aşa că m-am străduit să mă gândesc ce aş putea păstra. Să aflu dacă există ceva care va rămâne întotdeauna cu mine.
– Stelele…, a spus Lucas. Ai ştiut că poţi avea întotdeauna stelele.
Am dat din cap, ştiind că înţelesese totul. M-a luat în braţe şi m-a strâns atât de tare, încât am fost convinsă că şi el avea să-mi fie alături pentru totdeauna.


5 comments:

natașa said...

Nu am citit primul volum din pacate. Totusi... imi place mult coperta. :> (Si asta nu numai pentru ca ador violetul )

Sabryy said...

Nici eu nu am citit primul volum, dar am auzit pareri impartite. Deci nu prea am de gand sa-mi iau seria asta.:) Oricum, coperta e foarte frumoasa.<3

ioana alexandra said...

nu am citit primul volum si nici nu cred ca o sa mi-l iau...
coperta imi place mai mult decat prima

Cristinab said...

coperta asta ma sperie un pic...
nu am citit primul volum inca, dar sper ca, curand sa o fac.

Unknown said...

nu imi place coperta,dar continutul conteaza!