Wednesday, October 24, 2012

Recenzie A DOUA LUNA PLINA de Kelley Armstrong

A doua luna plina este continuarea romanului Luna plina scris de autoarea de origine canadiana Kelley Armstrong din ciclul "Lumea de Dincolo".

Elena Michaels este singura femeie varcolac din lume, transformata cu zece ani in urma de iubitul ei. Tocmai cand ajunge si ea sa se obisnuiasca cu aceasta situatie infricosatoare, o tanara vrajitoare ii spune Elenei Michaels ca un grup de oameni de stiinta rapesc fiinte supranaturale pentru a face experimente pe ele. Elena ignora avertismentul. Insa curand va fi confruntata cu adevarul despre "Lumea Cealalta", cand este rapita si aruncata intr-o celula impreuna cu vrajitoare, vampiri, samani, semi-demoni si alti varcolaci. Elena descopera in scurt timp ca a avea de-a face cu colegii ei captivi este cea mai mica dintre grijile ei. In aceasta inchisoare, cei care au cheile celulelor sunt adevaratii monstri.

Multumesc librariei online BookCity pentru sansa de a citi aceasta minunata carte

Cum primul volum mi-a placut teribil de mult, poate v-ati intrebat de ce totusi nu i-am acordat nota maxima. Ca sa fiu sincera, nici eu nu am prea stiut de ce. Totul mi s-a clarificat in minte, in momentul in care am inceput sa citesc volumul doi. Si, ca sa intelegeti ce vreau sa spun, in primul volum nu regaseam ca specie supranaturala decat varcolacii, pe cand in volumul de fata, specific lui Kelley, se numara mai mult de 3-4 specii.

In consecinta, acesta era elementul care nu-mi daduse pace, si nu m-a lasat sa acord punctajul maxim. Am simtit nevoia sa clarific acest lucru :)

OK. Dupa cum ati citit mai sus, da, in acest prezent volum, intalnim mai multe specii supranaturale. Ceea ce conduce inevitabil, ca si in Fortele Raului Absout, la o curiozitate nebuna din partea anumitor oameni ce au planuri, de asemenea nebune. Si unde aceste doua elemente se impletesc, avem actiune din plin, presarata cu nelipsitele sentimente de frica, epuizare, depresie, neincredere, suspiciune.

Asa cum numai Kelley stie, lumea in care ne impinge este complexa, avand elemente ce cu siguranta nu ar putea sa dezamageasca cititorul. Scenele de groaza pura, cu imagini rupte parca din cele mai bune filme horror, se impletesc minunat cu toate celelalte, asa incat rezultatul nu poate fi decat o carte excelenta.

Nu lipsesc nici de aceasta data momentele explozive de pasiune dintre Elena si Clay, scazand insa la numar, pentru a lasa locul elementului principal ce defineste acest volum. Supravietuirea.

OK. Ideea este ca mi-e aproape imposibil sa-mi gasesc cuvintele, de vreme ce nu a trecut nici macar o zi de cand am terminat cartea, si inca sunt captiva in actiunea ei. Tot ce-mi doresc sa intelegeti din cuvintele de mai sus, daca reusiti sa intelegeti ceva :) , este ca ar fi mare pacat sa ratati cartea, respectiv seria aceasta. Imi mentin spusele din recenzia anterioara. Consumul de Kelley Armstrong provoaca dependenta!

NOTA: 5/5