Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Tuesday, October 30, 2012

Announcement iPad Mini Giveaway

iPad Mini Holiday Event
Hosted by Mom to Bed by 8
Prizes: iPad Mini
Event dates: 11/21 - 12/5

Free Blog Event! Sign-up here, BLOGGERS WANTED


How about if I try to reward you, my readers, with such a prize? Would you like? What do you think about this?
I want to mention that I am not financed in any way this giveaway, I just joined the blog organizer.

***

Ce spuneti daca as incerca sa va rasplatesc pe voi, cititorii mei, cu un astfel de premiu? V-ar placea? Ce parere aveti despre asta?
Vreau sa mentionez ca eu nu am finantat in nici un fel acest giveaway , doar m-am alaturat blogului organizator.

9 comments:

Simona said...

Cum ne inscriem?;;)

mayabijoux said...

Acum am postat doar anuntul. Inscrierile incep pe 21 noiembrie pana pe 5 decembrie.

natașa said...

Interesant! :>

Simona said...

Foarte frumos viitorul concurs! Succes tuturor! :D

Cristinab said...

chiar este foarte frumos! il asteptam cu drag! :)

Unknown said...

e un premiu tentant!multumim de instiintare!

alexa ioana said...

cui nu i-ar placea un asa premiu?
sunt sigura ca o sa ai multi participanti!:)

alexa ioana said...

P.S eu comentam inainte cu numele ioana alexandra, acum nu stiu ce are de nu ma mai lasa pe celalat cont...s-a schimbat ceva aici
sper ca nu-i nimic daca comentez cu alexa yoana (intreb deoarece particip la concursul de fidelitate)

Unknown said...

poate am noroc si castig asta drept cadou de ziua mea:D