Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Tuesday, October 30, 2012

Primele 100 de cuvinte... #35 LUNA NOUA de Stephenie Meyer


" Ma simteam de parca eram prinsa intr-unul din acele cosmaruri ingrozitoare, in care trebuie sa alergi, sa alergi pana iti plesnesc plamanii, dar nu-ti poti face corpul sa se minste indeajuns de repede. Picioarele imi incetineau in timp ca ma luptam sa imi fac drum prin multimea densa, dar acele uriasului ceas nu pareau sa incetineasca. Co forta neinduratoare si nepasatoare, se invarteau inexorabil spre sfarsit - spre sfarsitul tuturor lucrurulor.

Dar acesta nu era un vis si, spre deosebire de cosmar, nu alergam sa imi salvez mie viata; goneam sa salvez ceva infinit ma pretios. Astazi, propria viata insemna..."

5 comments:

Cristinab said...

mi se face si mie dor sa ma reapuc de serie.

ioana alexandra said...

imi place la nebunie sa citesc citate din carti, chiar daca sunt din carti pe care le-am citit:)

Sabryy said...

nu am citit seria si nici nu am de gand sa o fac...:(

Unknown said...

Eu as citi-o.imi place povestea si coperta.

alexa ioana said...

ti-o recomand Natsya
iti garantez ca nu o sa fii dezamagita:) e o super serie!