Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Thursday, October 18, 2012

Start Concurs de fidelitate :D


Pentru ca v-ati mobilizat aseara, si la ora 20:00 fix am primit al zecelea raspuns afirmativ, de astazi, OFICIAL, dau startul concursului de fidelitate :D

Acesta va dura de astazi,18 octombrie 2012, pana pe 15 noiembrie 2012, urmand ca dupa aceasta data, 15 noiembrie, sa anunt castigatorul. Dar daca o sa-mi faceti vreo surpriza, si o sa vad ca sunteti extrem de activi, poate o sa ma hotarasc sa premiez si locul secund ;) Numai de voi depinde.

Conditiile in care se vor acorda punctele, sunt urmatoarele:
1. OBLIGATORIU trebuie sa ma urmariti prin GFC
2. Pentru fiecare comment, veti primi cate un punct. Insa aceste comment-uri ar fi de preferabil sa fie pe subiectul postarii respective, exceptie facand cele in care discutati cu altcineva pe un alt subiect legat despre carti sau ma intrebati ceva, si sa contina mai mult de 3 cuvinte.

Sunt grele conditiile? Sper ca nu :)

Si acum, ceea ce veti castiga, este volumul doi din minunata serie LUX, scrisa de Jennifer L. Armentrout, ONYX.


11 comments:

natașa said...

Eu ma inscriu . :D

Sabryy said...

OMG!!

Normal ca ma inscriu!! :))

Cristinab said...

omg!
pazea concurenta ca vin !

ioana alexandra said...

si eu, si eu!! particip!!:D

ioana alexandra said...

P.S. am uitat sa-mi scriu gfc-ul. nu este acelasi cu numele cu care comentez si ca sa nu fie vreo problema...
deci, gfc: alexa yoana

cassady said...

ma inscriu si eu

cassady said...

gfc simona_msc

Unknown said...

Si eu ma inscriu
GFC: Alexa Ale

Unknown said...

particip si eu;)
gfc:nastya paun.

Andreea said...

Ma inscriu.
GFC:Andreea

alexa ioana said...

in ultimul timp am comenttat cu numele de alexa yoana (inainte eram ioana alexandra)
sper ca e totul in regula, celalalt cont nu mi-a mai mers si de aceea am scris aici