Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Thursday, October 11, 2012

Giveaway CASA NOPTII


This giveaway is only for followers from Romania!!!

Salut dragilor! A trecut ceva timp de cand v-am promis acest concurs, asa ca a venit vremea sa-i dau drumul. O sa fiu scurta, pentru ca ma cam grabesc :)

Aveti de castigat intreaga serie Casa Noptii, cele 8 volume publicate la noi.
Si, asa cum v-ati exprimat parerea si ati ales voi, o sa fie patru castigatori, fiecaruia revenindu-i doua volume din cele opt.
Va rog din suflet sa respectati regulile, si la optiunea la care puteti aduce un follower nou, acela sa se si inscrie sa urmareasca acest blog prin GFC. L a concursurile anterioare, au fost ceva intrari de acest fel, pe care nu le-am putut lua in considerare, pentru ca nu se indeplinea conditia aceasta.
Sper sa intelegeti acest lucru, nu va cer prea mult, avand in vedere ca premiul este oferit din banii mei. Acestea fiind spuse, va urez succes!!!


***

Un mic anunt mai am de facut. S-ar putea sa lipsesc cateva zile de pe blog, pentru ca o sa mut, si am o gramada de treburi de facut...

7 comments:

giorgiana said...

multumesc pentru concurs....daca ar fi sa am noroc, as alege ultimul pachet...

Cristinab said...

super concurs! multumin si succes tuturor!

Bianca said...

Superb premiu!Ce n-as da sa castig si eu,mi-ar placea cel mai mult primul pachet ,deoarece eu nu am citit niciun volum si nu prea mi-ar placea sa citesc de la mijloc sau sfarsit :|:)

Alexandra Ioana said...

Multumim pentru concurs>:D<
daca as fi norocoasa uneia dintre pachete,as alege de la 2 in jos,pentru ca am doar primul volum,atat,pe restul nu le am.Succes tuturor!

Andreea said...

Multumim pentru concurs.Sper sa am noroc :D

Unknown said...

stau pumnii stransi si inima la gat.

Unknown said...

oare care vor fi norocosii?