Tuesday, October 23, 2012

Recenzie LUNA PLINA de Kelley Armstrong

O cheama Elena. Este frumoasa, inteligenta si amuzanta. Si cel mai important este varcolac. Singura femeie varcolac din lume. Tradata de iubitul ei, un varcolac, Clay, care o musca si o transforma in ceea ce este acum, obligand-o la o viata plina de transformari secrete, Elena paraseste Haita adoptiva incercand sa se acomodeze vietii umane. Latura animalica pe care incearca din rasputeri sa o anuleze este imediat reactivata atunci cand varcolacul Alfa, seful Haitei, o chema sa salveze Haita, amenintata de criminali odiosi transformati in varcolaci si care incalca teritoriul acesteia ucigand oameni nevinovati. Lupta pentru siguranta si dreptate se trasforma in curand o lupta pentru sine si cu sine pentru o viata linistita. Care va fi deznodamantul, ce se va alege de Haita si cum va opta Elena sa traiasca aflati citind romanul scris de Kelley Armstrong.

Multumesc librariei online BookCity pentru sansa de a citi aceasta minunata carte

Hmmm... Ati simtit vreodata nevoia aceea mistuitoare care te impinge sa crezi ca toate cuvintele din lume nu ar fi suficiente sa descrie cat mai fidel o carte buna? Ei, eu cam asa ma simt de fiecare data cand pun mana pe vreo carte scrisa de Kelley. Toate cuvintele din lume parca palesc in fata lumii complexe imaginata de aceasta. Si, senzatia de realitate care este prezenta pe tot parcursul lecturii, tin sa completeze aceasta imagine.

Toata lumea creata in jurul unei femei puternice, care pare sa stea in fata ta si sa-ti povesteasca viata ei, cu atata pasiune incat nu ai cum sa nu fii vrajit, este atat de bine conturata, incat pur si simplu nu iti raman sanse sa contesti criteriile care definesc perfect o carte buna.

Daca mai adaugi si momentele de pasiune animalica dintre Elena, eroina acestei carti, si Clay, iubitul ei, atunci rezultatul este exploziv. Totul, de la elementele fantastice la cele reale, de la imaginile de groaza la sentimentele pur omenesti, se impletesc atat de bine incat aceata carte, si implicit toate celelalte scrise de Kelley Armstrong, dau dependenta. Nu va speriati, o forma de dependenta mai usoara, si deloc periculoasa :)

Si ca un ultim "avertismet" intr-o nota... putin diferita: Consumul excesiv de Kelley Armstrong dauneaza dependenta. Benefica. TOTAL BENEFICA!

NOTA: 4,5/5