Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Friday, October 26, 2012

CE TAINE, MISTERE ŞI AMENINŢĂRI MAI ASCUNDE LUMEA SUPRANATURALĂ DE LA SHADOW FALLS?…


ÎNTRE SEDUCĂTORUL DEREK ŞI CURAJOSUL LUCAS, MINUNATA ŞI VULNERABILA KYLIE ÎŞI CONTINUĂ POVESTEA…
TREZITĂ ÎN ZORI DE ZI, vol. 2 din seria SHADOW FALLS de C.C. HUNTER

Kylie luptă în continuare să facă faţă vieţii din lumea reală, dar şi celei din lumea fiinţelor supranaturale din care nu este sigură că doreşte să facă parte. Întrebarea Ce fel de creatură sunt eu? o urmăreşte continuu şi îşi doreşte mai mult decât orice să găsească răspunsul. Înconjurată de vampiri, vârcolaci, metamorfi, zâne şi vrăjitoare, trebuie şi ea, la rândul ei, să descopere ce puteri are şi ce loc ocupă în marea familie a creaturilor din lumea fantastică.
Dar, până atunci, are de înfruntat o fantomă insistentă care îi tot repetă că o persoană dragă ei îşi va pierde viaţa în curând, dar şi o creatură venită din partea întunecată a lumii supranaturale, care o urmăreşte pas cu pas. Curajoasa Kylie depăşeşte obstacole, realizează lucruri de care înainte nu era capabilă, trece prin momente palpitante şi tulburătoare, alături de adevăraţii prieteni.
Şi fiindcă totul se petrece în Shadow Falls, o tabără de adolescenţi, nu poate lipsi nici povestea romantică. Cine va fi alesul? Seducătorul Derek sau vârcolacul Lucas?
O carte amuzantă, emoţionantă, romantică, dar pe alocuri şi cu scene de-a dreptul înfricoşătoare, cu răsturnări de situaţii nebănuite şi cu personaje minunate care – indiferent dacă sunt vampiri sau vârcolaci, fiinţe umane ori metamorfi –  ne arată că la minunata vârstă a adolescenţei totul devine posibil.
”Am râs şi am plâns atât de mult când am citit această carte… mi-a plăcut la nebunie!Citeam din ea de câte ori aveam ocazia, pentru că pur şi simplu nu-mi venea să o mai las din mână.” – URBAN FANTASY INVESTIGATIONS
 Pentru mai multe informaţii despre autoare şi cărţile sale, accesaţihttp://www.cchunterbooks.com/
Cartea are 480 de pagini, formatul 13 x 20 cm., este cartonată fără supracopertă şi are preţul de listă 44,90 lei. La precomandă veţi beneficia de 25% reducere şi veţi avea transportul gratuit.

5 comments:

Sabryy said...

Cartea asta siiiiigur mi-o iau! De cand astept volumul 2...

ioana alexandra said...

si eu vreau sa mi-o iau, i-am indragit pe Kylie si pe prietenii ei imediat ce am inceput sa citesc cartea:) chiar nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult

Cristinab said...

primul volum mi-a placut foarte mult! abia astept sa citesc vol 2. Kylie e asa de usor de placut :)

Unknown said...

coperta pare ce de poveste...

alexa ioana said...

sunt superbe copertile seriei Shadow falls si ma bucur mult ca Leda le-a pastrat