Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Thursday, October 18, 2012

In my mail box #16


Sunt super-mega-extra fericita!!! Mi-a ajuns cartea semnata de la Jennifer, ONYX, si semnele, semnate si acelea! E prima mea carte semnata, asa ca, pe langa faptul ca iubesc aceasta serie, a urcat suuus de tot in inimioara mea, ajungand seria, respectiv cartea mea preferata. Nu ma mai satur sa ma uit la numele meu scris de Jennifer. Parca ma uit la o icoana. Da, stiu, am luat-o razna :)

 Si tot de Jennifer scrise, am reusit sa-mi iau de pe BookDepository cartile publicate pana acum din seria HALF-BLOOD.Si sa nu uit. Multumesc Cristinei de pe BM pentru celelalte semne de carte :) Sunt superbe!!!

1. DAIMON de Jennifer L. Armentrout
2. HALF-BLOOD de Jennifer L. Armentrout
3. PURE de Jennifer L. Armentrout
4. ONYX (semnata) de Jennifer L. Armentrout
5. PARANORMAL de Kiersten White
+
Semne de carte de la Cristina






7 comments:

Ale Criss said...

Cate cari tari!! Spor la citit! :x

natașa said...

Cat de tari sunt! :> Lectura placuta!

Sabryy said...

Norocoaso! <3 As vrea sa citesc si eu macar o carte scrisa de Jennifer! :))

ioana alexandra said...

esti foarte norocoasa!!
toate cartile arata bine, lectura placuta si sa ne spui cum ti s-au parut:)

Cristinab said...

lectura placuta si abia astept recenziile!
ma bucur pentry tine pentru cartea semnata. eu momentan nu am nici una dar cand voi avea, cartea va sta multa vreme deschisa pe birou si toate prietenele mele vor sti ca am o carte cu autograf :)

Bonnie Ithil said...

Uhuuu! Si eu am carticica semnata si semne de carte :D... se pare ca nu am muncit degeaba in team katmageddon. nu e asa? :D
Si pt mine onyx a fost o mare bucurie pentru ca era semnata dar acum am si Easy de Tammara Webber :D.
De seria Covenant ce sa mai zic *SUPERBA* si eu mi-am dat comanda de daimons, half blood si pure *trb sa imi ajunga sapt asta* iar prin noiembrie o sa astept deity si elixir pentru ca am dat precomenda. :D.
Felicitari pentru achizitii si lectura placuta! xoxo.

Unknown said...

primele 3 imi plac la nebunie!Sa te bucuri de ele,sa ai timp sa le citesti!