Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Monday, August 13, 2012

Ziua 9: Cum speri să fie viitorul tău.


Ufff... Paaaiii... sa vedem!

Viitorul meu sper sa fie asa cum imi doresc, ok, cu mici/mari, dar nu chiar asa de mari diferente. Imi doresc ca tot ce am in plan sa se realizeze, si adica:
- sa fiu mandra mama a unei noi stele in gimnastica din Romania. Da, nu va uitati ciudat, dar credeti-ma pe cuvant, pustoaica mea, deja face podul, de jos :D Si are doar 1 anisor si 9 luni!
- sa locuiesc impreuna cu familia intr-o casa, sa nu mai stam intr-un apartament
- sa devin o scriitoare celebra si iubita, care de-abia sa gaseasca timp sa-si scrie cartile, asta din cauza imaginatiei foarte bogate :)
- si nu in ultimul rand, sa fiu in continuare aici pe blog, sa va incant din ce in ce mai mult, cu diverse subiecte cu/despre carti

Ce ziceti, pare ceva imposibil de realizat? Sau visez cu ochii deschisi la ceva imposibil? Eu zic ca sunt realista :D Right? :)


0 comments: