Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Monday, August 13, 2012

Book Lovers Challenge - Ziua 4


4. Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?

Mai este nevoie sa va spun ca vampirii sunt preferatii mei?! Mai este nevoie sa va spun ca Damon din TVD mi-a accentuat aceasta mica "obsesie"? Cred ca nu. Si mai cred ca sunteti multe/multi ca mine. 

Ei bine, inainte sa citesc macar vreo carte cu si despre vampiri, primul film care m-a facut sa ador aceste fiinte supranaturale, desi in esenta vampirii nu sunt nici pe departe atat de... perfecti, sa zic, cum sunt prezentate in carti si filme, a fost Interviu cu un vampir. Filmul acesta m-a facut s-o iau razna, atat de mult mi-a placut cum au jucat Pitt si Cruise.

Acum, ca sa va aduc argumente de ce imi plac vampirii, o sa va spun ca imi place cum sunt descrisi si infatisati in filme, perfecti, majoritatea fara cusur. Au acea stare permanenta de aventura, de pericol, de adrenalina, ceea ce este molipsitor. Cel putin in vederea mea.

Si imi plac pentru simplul motiv ca sunt descrisi ca avand culori ale irisului, neobisnuite, si total patrunzatoare si fermecatoare, si pentru ca imi place pielea alba, bolnavicioasa. Da impresia de mister.

Voua ce va place?

1 comments:

Ale Criss said...

Nu prea le am cu vampirii, dar exista carti sau filme bune cu atfel de creaturi...