Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Wednesday, August 29, 2012

Recenzie Jurnalele lui Stefan - INCEPUTURILE de L. J. Smith


In acest prim roman care deschide o noua serie captivanta, fanii bine-cunoscutului hit de televiziune Jurnalele Vampirilor vor afla in cele din urma cum o poveste de dragoste pasionala, tesuta in jurul unei fete periculoase, a transformat doi frati iubitori in dusmani de moarte.

In timpul Razboiului Civil, intr-un cadru dominat de mari mosii, averi fabuloase si secrete mortale, trei adolescenti din Mystic Falls, Virginia, formeaza un triunghi amoros torid ce va strabate secolele. Cei doi frati Stefan si Damon Salvatore sunt de nedespartit pana ce o intalnesc pe Katherine, o tanara uluitoare si misterioasa. Deveniti rivali, ei isi disputa inima lui Katherine doar ca sa descopere ca somptuoasele ei toalete de matase si nestemate sclipitoare ascund un secret cumplit: Katherine este vampir. si este hotarata sa ii transforme si pe ei tot in vampiri, ca sa poata vietui impreuna − pentru totdeauna.

PAREREA MEA

Dupa lupte seculare, am reusit sa fac si eu rost de primele 3 volume, aparute anul trecut la Leda, ale seriei Jurnalele lui Stefan! Oricum, pentru doritori, s-a anuntat deja retiparirea lor, si punerea in vanzare, incepand cu luna septembrie.

Well, am citit deci primul volum pe nerasuflate, chiar daca a stat mai multe zile la rubrica "Currently Reading".
Mi-a placut, mi-a placut, si iar mi-a placut. Actiune, plasare in timp, personaje, modul de scriere, toate au fost la nivelul asteptarilor mele.

In aceasta carte insa, ce mi-a placut cel mai mult, e ca am descoperit si alte laturi mai... diferite, ale lui Stefan si Damon, sau, cel putin, asa mi s-a parut mie.

Si, cu toate ca practic am "papat" acest prim volum, l-am adorat pur si simplu, nu-i pot da maxim de punctaj... De ce? Pentru ca am citit toate celelalte volume publicate de Leda la noi, si ma uit si la serial, asa ca nu am aflat prea multe noutati, si eram oarecum in tema cu povestea. Dar, ma repet, doar asta ma impiedica sa-i dau punctajul maxim, si atat, nimic mai mult!

NOTA: 4,5/5


0 comments: