Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Wednesday, August 8, 2012

Primele 100 de cuvinte... #19 FIOR de Maggie Stiefvater


" Imi amintesc ca zaceam in zapada, o mica pata de caldura care se racea, inconjurata de lupi. Ma lingeau, ma muscau, se agitau in jurul trupului meu, se impingeau. Trupurile lor inghesuite blocau putina caldura pe care o oferea soarele. Gheata sclipea pe gaturile lor imblanite, si respiratia lor capata forme opace care ramaneau aninate in aerul dintre noi. Mirosul de mosc al blanurilor lor ma facu sa ma gandesc la caini uzi si frunze arse, placut si terifiant. Limbile lor imi topeau pielea, coltii lor puternici imi sfasiau manecile si imi smulgeau parul, patrundeau dincolo de clavicula, spre vena..."

1 comments:

Only Books said...

Începe destul de interesant:). Îmi place.

Dee.