Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Friday, August 10, 2012

Ziua 8: Un moment în care te-ai simțit mulțumit de viața ta


WAW!!! Un moment in care m-am simtit multumita de viata mea?! Cu siguranta cand s-a nascut fetita mea!!! Nici nu incape indoiala! Atunci m-am simtit cea mai multumita persoana din lume, cea mai fericita!!! A fost un sentiment deplin, uimitor, si de nedescris sa-mi vad rodul trupului meu.

Da, ok, recunosc ca m-am speriat putin cand am vazut un omulet mic cat un ghem :) , ma asteptat sa fie ceva mai marisoara, si sa nu fie cu pielea atat de roz. Da' ma gandesc ca la sentimentele astea au contribuit si anestezicul si dezamagirea ca nu am putut naste normal...

Dar, na, per total, o spun cu mana pe inima, DA, ATUNCI CAND S-A NASCUT FETITA MEA MAYA-ADINA, A FOST UN MOMENT DE NEDESCRIS, MAGIC, SUPERB! A fost cea mai fericita zi din viata mea, si de atunci tot traiesc un vis. Bruiat cateodata de plansete, tipete si alte boacane de copil :D

Si da, cea din poza este printesa mea! Poza este facuta weekendul trecut, la Cluj.

2 comments:

Sabryy said...

E frumoasa. Sa-ti traiasca <3

Cristinab said...

draga de ea! e o adevarata scumpica!
multa sanatate!

daca avea parul portocaliu si pistrui semana cu mine ;)) serios