Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Thursday, August 16, 2012

Book Lovers Challenge - Ziua 5


Ok, pentru ca inca nu am gasit un citat care sa-mi satisfaca firea nehotarata, deocamdata o sa sar peste provocarea cu nr.5, dar asta nu inseamna ca definitiv. De indata ce o sa gasesc citatul care sa-mi ramana in minte mai mult de cateva ore, o sa revin la provocare.

6. Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.

WAW! Subiectul meu preferat. Daca as putea, toata ziua as vorbi despre lucrul acesta.

Well, pai ce sa va spun, in momentul asta lucrez la doua carti, prima, Red Hair Angel, pe care o puteti citi AICI, iar ce-a de-a doua, careia inca nu i-am stabilit inca un titlu, este un fel de continuare a primei, insa actiunea este plasata mult in trecut. Bine, ce-a de-a doua am cam lasat-o putin deoparte, trebuie sa lucrez mai mult la prima, problema cea mai mare fiind lipsa de timp...

***

Red Hair Angel este povestea Cassandrei, o adolescenta de 17 ani, cu parul rosu ca focul, care la ceva timp dupa moartea, aparent intamplatoare, a mamei sale, se duce sa locuiasca cu tatal ei si sotia acestuia, la marginea orasului New York, intr-un cartier aparent linistit.

Viata ei se schimba radical, imediat ce-l intalneste pe Bishop. O singura atingere este suficienta sa dezlantuie cosmarul ce statea ascuns in existenta secreta a Cassandrei. Cosmarul pentru care a luptat odata, sa-l ucida, intr-o alta viata, insa care se pare ca a invins-o, incepe s-o urmareasca din nou. O singura atingere este suficienta sa descatuseze amintirile vietilor ei, amintirile ei cu Bishop, amintirile care ii dezvaluie ca poate muri definitiv, in orice moment.

Incepe o lupta contracronometru pentru supravietuirea intr-o lume fantasy-distopica, actiunea fiind plasata undeva in jurul anilor 2050-2060. Singura sansa de reusita, sunt puterile neobisnuite ale Cassandrei, ultima de sange pur din neamul ei, Carminii, ultima care-i poate salva pe semenii ei. Singura care poate indeparta pericolul iminent pe care-l reprezinta Damascii.

***

Ce spuneti, va place?
Ca si coperta, pentru moment, aceasta este imaginea:


1 comments:

natașa said...

Mi se pare interesanta povestea si probabil o voi citi in curand. Oricum, pana acum am citit vreo 3 povesti scrise de bloggerite.:)Si ghici ce? Toate de pana acum au personajul feminin-principal cu parul rosu. :->