Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Wednesday, August 15, 2012

Ziua 10: Povestește despre prima iubire și primul sărut.


Prima iubire? Ooo... cred ca eram prin clasa a 5a. Imi placea de un baiat blond cu ochii albastrii, din clasa a 8a. Supararea mea enorma, la timpul acela, era ca lui ii placea o colega de-a mea. Fata in cauza, vazand ca mi se scurg ochii dupa el, m-a tras de limba, i-am spus ce si cum, si ea, ca sa rada de mine, i-a trimis un bilet, cica din partea mea. Cand tipul a vazut asta, a dat fuga la diriginta mea, sa-i spuna sa ma potoleasca... 
Cam cum credeti ca m-am simtit?... Absolut jenant a fost momentul, caci nu ma credea nimeni ca nu eu trimisesem acel bilet, plus ca ma mai mustruluia si diriginta... Deci, prima mea iubire a fost jalnica...

Primul sarut insa?! Eheee... aici e alta poveste! :D Intr-a 7a, m-am sarutat cu varul celei mai bune prietene. Acel moment a ramas ascuns adanc in minte, pana acum, cand, nevoita, am dat peste el. Chestia era ca ne placeam reciproc, si totul a venit de la sine. Da', ok, sa nu credeti ca a fost french, total french. A fost cam pe la mijloc :D  



4 comments:

Sabryy said...

Ce ciudat. In primul rand, ce fel de prietena s-ar duce si i-ar scrie un bilet acelui baiat? Iar spoi, un baiat de a 8-a, cum naiba sa se duca la diriga ta?? :)) Noi nu facem niciodata asa ceva.

Dragut cu sarutul <3 Primul meu sarut a fost in a 5-a.

Cristinab said...

@ Sabryy sa stii ca asa era pe "vremuri", am patit-o si eu cu ... oracolo se numea caietul in care raspundeam la tot felul de intrebari tampite? o colega/ prietena i l-a dat profei de religie care era si diriginta tipului de care imi placea in secret. profa nu a apucat sa-l mai citeasca pt ca l-am recuperat (furat sau ciordit, cum vreti) din cancelarie in timpul orelor. eram de servici pe sc. :D
la "recuperare" au participat alte trei persoane, altfel nu aveam curaj sa o fac singura, defapt ne-am incurajat una pe alta pentru ca toate aveam chestii jenante scrise :))

@ Maya, imi pare rau ca te-ai simtit aiurea atunci dar acum sunt sigura ca razi cu lacrimi :))

Only Books said...

Primul meu sarut a fost unul french... cu adevarat french :)). Si mi-a placuuut <3

Dee.

mayabijoux said...

@Sabryy, chiar asa a fost. Cel putin eu asta imi amintesc...
@Cristinab, iti dai seama ca acum cand povestesc, rad de ma prapadesc. Da' nu de prostia mea, de prostia celor doi!