Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Saturday, August 25, 2012

Primele 100 de cuvinte... #22 Jurnalele lui Stefan: INCEPUTURILE de L. J. Smith


" I se spune ora vrajitoarelor, acel moment din miezul noptii cand toti oamenii dorm, iar creaturile noptii pot sa le auda respiratia, sa le simta mirosul sangelui, sa le priveasca desfasurarea viselor. E momentul cand lumea e a noastra, cand putem sa vanam, sa ucidem, sa aparam.

E vremea cand am cea mai mare pofta sa ma hranesc. Dar trebuie sa mi-o infranez. Pentru ca, infranandu-ma, vanand doar acele animale ale caror sange nu curge mai repede din cauza dorintei, ale caror inimi nu bat mai tare de bucurie, ale caror pofte mistuitoare nu le fac sa viseze, eu pot..."

2 comments:

Sandy said...

Am citit cartea acum cateva luni si mi-a placut mult ;)
Lectura placuta! :*

mayabijoux said...

Mersi mukt! :* Acum ceva timp am facut si eu rost de primele trei volume, asa ca acum m-am apucat de ele.