Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Thursday, August 2, 2012

Book Lovers Challenge - Ziua 1




1. Cum a început pasiunea ta pentru cărți? Ce romane te-au făcut să iubești lectura și de ce?

Pur si simplu o sa dau vina pe Cristina si Mona, de pe BM. Ele sunt de vina. Prima carte pe care am castigat-o, a fost Divergent, la un concurs pe blogul lor. Ele si vol.2 din Fortele Raului Absolut au pus bazele acestei pasiuni. 

Intr-o zi, cand eram la un chiosc de ziare, am vazut volumul 2 din FRA. Am cumparat-o, pentru ca m-a atras eeenooorm titlul, dar si coperta, apoi am inceput sa caut sa cumpar si celelalte volume. Dupa ce am citit toate cele trei volume, dupa ce mi-am cumparat Jurnalele Vampirilor, si dupa ce am castigat Divergent... BUF!!! a inceput totul.

De atunci nu ma mai pot opri din citit, nu mai pot opri din achizitionat carti!

P.S.: Va rog sa ma iertati ca am scris asa de putin, si deabia astazi, dar imi pregatesc plecarea la Cluj, si chiar nu am timp! Maine dimineata "decolez" :D 
7 ore de mers cu masina... pfui!!! Dar merita! Din plin!!!

0 comments: