Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Saturday, August 11, 2012

Book Lovers Chalenge Ziua 3


3. Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.

Uuufff... M-am tot gandit cu ce personaj m-as putea asemana, din cartile citite de mine... M-am intors pe toate partile, propriu si figurat, am incercat sa-mi amintesc principalele calitati/ defecte etc, ale unor personaje...

Vreo doua zile am tot stat si m-am gandit, fara sa-mi dau seama cu cine ma aseman, fara sa gasesc mai mult de o asemanare intre mine si un resoectiv personaj. Pana mai acum cateva minute, n.r 23:27, deci cam pe la 23:20, cand m-a lovit pur si simplu, ideea ca seman, mai mult decat mi-as dori in unele situatii, cu Viktor, din Elixiru Vietii! WAT?! Aaaa... pai da... cu el. Unde era tizul meu in materie de personalitate, si eu nu-l gaseam :D

Da, pun ramasag ca va intrebati de ce seman cu el. Right, sa incep!

Unu: Iubesc ca o nebuna, nu ma prea gandesc la consecinte atunci cand trec la fapte. Pur si simplu nu ma pot abtine, asa cum nici Viktor nu se poate abtine sa nu se dea drept Konrad, ca s-o sarute pe frumoasa lui verisoara. Deci, in definitiv, si eu cred ca as apela la un astfel de siretlic, daca as putea, si m-as gasi intr-o astfel de situatie.

Doi: Ma compar cu persoanele dragi mie, si vreau de obicei ceea ce ele au, aici ma refer la stima, incredere de sine, etc, nu la lucruri materiale, cu toate ca poate nu mi s-ar cuveni de drept, si ar trebui sa muncesc pe branci sa le obtin, daca nu le-am obtinut cand am avut ocazia. Asa procedeaza si Viktor, ravneste la perfectiunea pe care o vede la fratele sau.

Trei: As face orice, dar absolut orice, cred..., pentru a salva viata unei persoane extrem de dragi mie, asta daca ar fi posibil, incercand din rasputeri sa las lasitatea in spate, ceea ce este caracteristic si tizului meu, Viktor, care este dispus sa ramana infirm pe viata, doar pentru a-l salva de la moarte pe fratele sau.

Patru: Sunt IMPOSIBIL de incapatanata!!! Viktor este IMPOSIBIL  de incapatanat!!! Cand imi pun ceva in minte, nu am liniste pana nu fac lucrul respectiv, parca am niste pitici pe creier, asa ma simt.

Mai vreti si altele? Well, cam atat pentru subiectul de astazi, astea sunt cele mai importante si mai vizibile asmanari dintre mine si un personaj dintr-o carte. Per total, Viktor ar putea fi fratele meu geaman, cu toate ca se spune ca fratii gemeni nu samana deloc la caracter, le au total opuse. Dar ca o imagine in oglinda a unei parti din caracterul meu, sigur Viktor se potriveste perfect!

0 comments: