Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Wednesday, August 8, 2012

Hello again!

Salut! Ce faceti? Bine? Ma bucur!!!
 Am vazut ca mi-ati simtit lipsa, si credeti-ma, asta ma bucura eeenooorm!!!

Well, sa va spun de ce am lipsit, si pe nepusa masa...
Pai am avut o mini-vacanta, programata, dar cum sunt taaare imprastiata... am uitat cu desavarsire sa va anunt.
Nu a fost ceva special, am fost la Cluj, la tara, la soacra mea. Nici nu va puteti imagina ce bine a fost, si cat de rau mi-a parut ca trebuie sa plec... Racoare, soare, pomi, umbra, gratar, izvor... ce mai! Ca-n Rai!!!
Am fost si la meciul CFR-ului cu Vaslui, si am fost super incantata ca au batut! Zilele viitoare o sa va arat ceva poze de-acolo, de la meci :D

Intre timp, mi-a ajuns si mie cartea Easy de Tammara Webber. De-abia astept s-o citesc!
Si, siii... am facut rost de cele trei prim volume din Jurnalele lui Stefan!!! In sfarsit!!!
Toate astea, intr-o viitoare postare In my mail box.

7 comments:

Cristinab said...

bine ai revenit! :)

mayabijoux said...

Multumesc @Cristinab! :*

Anca Snow said...

Welcome back, te astept cu recenzii :d

mayabijoux said...

@Ghost, chiar acum scriu recenzie. In cateva minute o postez.

Bonnie Ithil said...

Wow! Ti-ai luat Easy? De unde? Si cat ai dat pe ea daca nu te deranjeaza sa raspunzi.

Sabryy said...

Bine ai venit!:*

mayabijoux said...

@Bonnie, de pe BookDepository UK, cu aproape 10$.
Thanks @Sabryy! :*