Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Wednesday, August 1, 2012

Ziua 6: 30 de chestii interesante despre tine


Sunteti curiosi?
Atunci sa incepem! :D

1. Sunt plangacioasa...
2. Imi place tot ce tine de vampiri. Deh... o mica... sa zicem obsesie, da' nu chiar pana acolo, de-a mea.
3. Am o problema cu retinerea datelor, istorice sau de orice fel.
4. Ma enervez foarte, dar foarte repede. Nu-mi trece tot atat de repede...
5. Nu sunt de acord ca prostia ca femeia ii e inferioara barbatului. Urasc persoanele care au astfel de principii!
6. Imi place sa ma uit la filme/seriale ce tin de fantasy.
7. Imi placeau filmele horror, cu o violenta de nedescris, insa acum cateva luni am prins o faza intr-un film cu Brad Pitt, unde unul pur si simplu i-a zdrobit capul altuia cu un baros. De atunci, cand vad scene asemanatoare, pur si simplu intorc capul si incep sa plang...
8. Am o imaginatie taaare bogata.
9. In generala si inceputul liceului, adoram sa desenez si sa scriu poezii.
10. As muri fara net si carti.
11. Imi place sa fac pe mascariciul pentru fetita mea :D
12. Pe zi ce trece, parca incep din ce in ce mai mult sa ma joc cu jucariile. Nu singura, bineinteles. Asa se intampla cand ai copil.
13. Detest persoanele care ma catalogheaza doar dupa infatisare si dupa faptul ca la doar 21 de ani, sunt mama si sotie.
14. Nu-mi place sa mananc in locuri publice. Am impresia ca se uita toata lumea la mine.
15. Imi place muzica, insa nu populara si manele!
16. In timp ce scriu, imi place sa ascult Florence and The Mashine si Adam Lambert. Si lista poate continua. Astea sunt principalele surse de inspiratie, in materie de muzica. 
17. O simpla imagine ma poate inspira suficient cat sa scriu un capitol.
18. Desi nu suportam fotbalul, in ultima vreme, datorita sotului, care e neeebuuun dupa fotbal, am inceput sa fiu din ce in ce mai curioasa despre ce se intampla in aria asta.
19. Sunt dependenta de cola. In combinatie cu pizza. Desi nu fac abuz.
20. Am crescut cu Sailor Moon.
21. Imi place soarele, desi nu pot sa stau mai mult de jumatate de ora in plin soare. Imi face rau.
22. Nu-mi place sa fac plaja. Am impresia ca pur si simplu fierb.
23. Nu-mi plac cifrele, cand vine vorba de calculat ceva, sau de date. Imi plac insa cand numar banii :D
24. Daca intru intr-o librarie nu ma pot abtine sa nu cumpar o carte!
25. Iubesc Clujul. Orasul. Imi plac oamenii de acolo, si accentul lor.
26. Daca vreti sa papati o ciorba de burta pur si simplu delicioasa, veniti la mine :D Garantat va mutati la mine!!!
27. Imi place sa merg la biserica. Ma simt mai linistita si mai aproape de Dumnezeu.
28. Am fantezii sa fug prin padure pur si simplu, si cand obosesc, sa incep tip cat ma tin plamanii. WAT?! Am spus-o... Acum chiar ca v-am speriat.
29. Nu-mi place sa-mi vopsesc parul, desi in curand o sa fiu nevoita, la cate fire albe am...
30. Invat singura engleza.

0 comments: