Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Wednesday, August 8, 2012

Book Lovers Challenge - Ziua 2


2. Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău. 

Prima recenzie... Pfui... A fost la cartea Divergent. A fost extrem de greu s-o scriu, sa-mi adun gandurile, sa culeg ce era esential, si sa indepartez ce era mai putin frumos. Am stat cateva zile pana sa-mi fac curaj s-o scriu, de frica sa nu placa... 

Chestia e ca eu nu obisnuiesc sa citesc foarte multe recenzii, si mai ales cand incerc sa scriu una. Vreau sa surprind sentimentele mele proprii, neintinate de gandurile altor bloggeri, astfel incat sa fiu cat mai originala in a definitiva parerea mea despre o carte.

Cu Divergent a fost dificil, pentru ca eram la inceput, desi mi-e greu si am acum sa scriu unele recenzii... Mi-a fost greu pentru ca nu-mi puteam da seama cum sa scriu totul, astfel incat sa fie cat mai placut pentru mintea cititorului, sa exprim cat mai fidel trairile pe care mi le-a trezit respectiva carte. Chestia cea mai dezamagitoare, e ca nu am primit nici un fel de parere... Nici pro, nici contra... Dar nu m-am lasat, cu toate ca recunosc ca am fost putin dezamagita. Mi-am zis ca nu orice nor aduce ploaie, asa ca am continuat sa postez recenzii, si in momentul de fata, am aproape 20, si va spun sincer ca si acum mi-e greu sa le scriu, si astept parerile cititorilor, exact cum asteapta un copil punguta cu bomboane :D 

Stiu ca recenziile mele nu sunt nici pe departe perfecte, stiu ca mai am enorm de mult de munca pana sa ajung acolo, dar nu ma las, ma incapatanez pana ce o sa ating apogeul! Si cand o sa ajung acolo, o sa continui pana ce raman fara cuvinte!

Si daca sunteti curiosi cu privire la prima mea recenzie, AICI o puteti citi.

0 comments: