Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Wednesday, August 8, 2012

Ziua 7: Despre zodia mea


Dap... Sunt Sagetator. 8 decembrie :D  O sa va las mai jos descrierea zodiei, apoi o sa spun ce e da si ce e nu.

Zodie masculina de foc, predominant activa, guvernata de planeta Jupiter, planeta care sporeste generozitatea, spiritualitatea, firea filosofica si religioasa, altruismul, demnitatea si corectitudinea, moralitatea, bunul simt, echitatea, intelepciunea, respectul pentru lege si autoritatea. Sagetatorul este simbolul hibernarii naturii, al evolutiei intelectuale si spirituale a omului, simbolul libertatii depline. Nativul in Sagetator are un mare interes pentru calatorii, pentru culturi si limbi straine, pentru educatie cat mai inalta (specializari post-universitare, masterate, doctorate), pentru tot ce e legat de spiritualitate si credinta. Interesul subiectului este mai ales asupra domeniilor idealiste ale vietii si mai putin asupra celor practice, materiale, cotidiene. Individul este un ganditor prin excelenta, cautand in permanenta sa-si extinda orizonturile cunoasterii. Legea, religia, stiinta, filosofia, domeniile abstracte, spiritualitatea sunt domenii care ii suscita interesul si va incerca sa acumuleze cat mai multe cunostinte din aceste domenii. Prin marea dorinta de a explora domenii cat mai departe de cat poate atinge gandirea umana, acest om va incerca sa atinga cu gandul sau cu piciorul departari greu de atiuns de alti oameni. Poate fi un credincios aproape fanatic in religia sa, iubeste departarile si calatoriile, invata cu usurinta limbi straine. Acest om se maturizeaza mai repede decat semenii sai, avand atractie spre lucrurile „serioase” ale vietii, chiar daca va fi mai greu de inteles de ceilalti. Ar putea gasi realizarea deplina in viata in alta tara. Poate detine, la un moment dat, o functie importanta in invatamantul superior, in aparatul de stat sau chiar un rol de ghid pentru alte persoane mai putin evoluate. Are idealuri inalte si va face tot posibilul sa si le atinga.



OK! 
Sunt de parere ca nu puteam nimeri o zodie mai perfecta, una care sa ma descrie cat mai bine. Bine, mai sunt si unele neconcordante, dar per total, e cat se poate de potrivita.
Well, s-o luam cu inceputul! Pe fraze, mai exact. :D

Sagetatorul este simbolul libertatii depline. Pai, cred si eu! Adica, daca cineva incearca sa ma retina de la a face un lucru, fara sa-mi aduca argumente cat mai puternice contra acelui lucru, tot fac ce vreau. Asta e incapatanare. Nu-mi place sa fiu constransa, nu-mi place sa fiu controlata, si uarsc tot ceea ce face parte din limitarea libertatii. In astfel de momente, ma simt ca un leu in cusca, si sunt in stare sa musc pe aproape oricine.

Imi place la nebunie sa calatoresc, sa cuprind lumea in poze, sa surprind tot ceea ce ma inconjoara.  Imi plac culturile altor popoare, desi recunosc ca nu prea imi ocup timpul sa le descopar. Imi plac limbile straine, de aceea invat singura engleza :D Si visez sa invat chineza, japoneza sau rusa! Sunt o persoana credincioasa, cu toate ca pana acum cativa ani, puneam existenta lui Dumnezeu in balanta.

Individul este un ganditor prin excelenta. Serios?! Da, serios. Imi place sa ma pierd in ganduri, printre cuvinte si alte informatii. Dar exclus informatii matematice si istorice!!! :D

Am idealuri extrem de inalte, asa cum este dezvaluit si in descrierea de mai sus. Si ar mai fi cateva chestii legate de zodie, dar nu-mi mai aduc aminte acum. Cert este ca, in cea mai mare parte, aceasta zodie ma defineste perfect, imi place, si, in momente putin mai grele, ma gandesc la persoanele cunoscute care au fost sau sunt nascuti sub semnul acestei zodii, ma gandesc la ce au realizat, si ma imbarbatez si eu. Serios!




2 comments:

R3musak3 said...

Wow... chiar ca se potriveste. Apropo, ziua mea de nastere este pe 9 decembrie :) Avem o zodie foarte frumoasa, nu-i asa?

mayabijoux said...

Dap, cred ca cea mai frumoasa! :D