Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Wednesday, September 12, 2012

Want some swag? :D


Ce va spune titlul?!

OK, pentru inceput, in aceasta postare o sa dezvalui semnul de carte surpriza pe care l-a castigat Cristina M. la concursul 100 de like. Maine o sa pun semnul la posta. Sper sa-ti placa!

Dap, asta e. Cu bannerul blogului. Ce ziceti? Va sclipesc ochisorii? Vreti si voi? 
Daca da, dati-mi de stire printr-un comment, si diseara ne intalnim la un concurs fulger ;) Dar numai daca se strang cel putin 10 comment-uri pozitive. Eu zic ca nu e greu, daca vreti si voi.

Si sa nu uit, semnele sunt pe hartie foto, lucioasa. Doar fata, nu si verso.





5 comments:

Jacqline said...

Ce frumoase sunt :x
As vrea si eu unul, sa-l pot folosi la cartile care nu au semn :D

Allie said...

Sunt foarte dragute, mi-ar placea si mie unul. :D

mayabijoux said...

poate o sa va surprind maine... sau... poimaine... Nu stiu :) vedem:D

Unknown said...

Sunt foarte, foarte frumoase!!! Imi plac mult de tot!!

Bonnie Ithil said...

eu vreau! e foarte frumos:D