Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Wednesday, September 5, 2012

AV cu Bravo din 11 septembrie!!!

OK, stiu ca stirea e de ieri. Am vazut-o, dar nu am vrut sa postez despre ea, pentru simplul motiv ca nu-mi venea sa cred. Si nici acum nu-mi vine sa cred, pentru ca stiu cat de ceruta era seria cu Bravo, si mereu Admin spunea ca nu se poate...
Dar se pare ca pana la urma, asa o sa fie, o sa apara cu revista Bravo din data de 11 septembrie. Ce ziceti? Fericiti? EU DA!!! Abia astept!!!

2 comments:

Cristinab said...

super buna oferta! sper ca lumea sa prefite de ea.
Dar ma intreb cum de nu au schimbat oferta de pe site-ul grupulcorint.ro cred ca s-ar vedea mai bine in biblioteca in format hardcover :D

Jacqline said...

Sunt MEGA fericita ca apare in editie de chiosc :x
Asteptam aceasta veste de luni de zile si nu speram ca se va mai intampla acest lucru :D