Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Sunday, September 30, 2012

Recenzie Jurnalele lui Stefan - AZILUL de L. J. Smith


Având la bază serialul de televiziune de mare succes inspirat de seria de romane semnate de L.J. Smith,Jurnalele lui Stefan dezvăluie adevărul despre ceea ce s-a întâmplat în realitate între Stefan, Damon şi Katherine… şi cum a debutat triunghiul amoros din Jurnalele vampirilor. 

Goniţi din Mystic Falls, orăşelul lor natal, atât Stefan Salvatore, cât şi fratele lui, Damon, ajung în Europa, căutând să-şi reia existenţa de la început. Numai că Samuel, un vampir bogat şi viclean, are alte planuri în privinţa lor. Mai întâi, îi distruge lui Stefan traiul paşnic, iar apoi îi pune în cârcă lui Damon cele mai îngrozitoare crime din câte a văzut vreodată Londra. Uniţi împotriva duşmanului lor comun, Stefan şi Damon rămân surprinşi când îşi dau seama că ura lui Samuel are legătură cu femeia care le-a schimbat vieţile pentru totdeauna. Bântuiţi de amintirea lui Katherine, cei doi fraţi constată că fragila lor alianţă este pusă la grea încercare. Vor reuşi ei oare să treacă peste rivalitatea lor, ca să-l înfrângă pe Samuel, înainte ca acesta să-şi poată duce la îndeplinire suprema răzbunare?

PAREREA MEA

Volumul l-am citit acum ceva timp, asa ca unele din idei le-am mai pierdut. Asta se intampla cand fetita mea vrea sa "citeasca" si ea, si sa-si noteze propriile idei: raman fara pix si carnetel, sau telefon. In consecinta, nu prea am sanse sa-mi notez ideile din timpul lecturii, si, de aceea aceasta recenzie, si urmatoarea, de la volumul 6, "Constrangerea", vor fi cam scurticele.

Cu siguranta volumul de fata a fost mult mai placut decat precedentul! Dupa ce am parcurs intreaga lectura, am observat ca Stefan parca-parca si-a mai imbunatatit atitudinea, in sensul ca nu-si mai plange de mila chiar atat de mult. Asta mi-a placut!!!

De asemenea, am fost placut surprinsa de intreaga actiune a cartii, de motivul pentru care Samuel ii uraste pe fratii Salvatore, de micul "razboi" de la azil. Nici nu o sa va treaca prin cap al cui este azilul, si in ce scopuri a fost infiintat! Eu una am ramas uimita cand am citit, cu toate ca, daca ai intuitie buna, si stii sa citesti indiciile, ai putea sa stii dinainte.

Cum am spus, am mai pierdut din idei, dar va recomand volumul, deoarece, daca ati ramas cu gust neplacut de la volumul 5, asa cum am ramas eu, acesta de fata o sa va indulceasca. Si daca sunteti fan al seriei Jurnalele Vampirilor, sunt de parere ca nu ar trebui sa ratati nici aceste volume.

NOTA: 4/5



1 comments:

Ale Criss said...

Am citit-o in vara, dar nu le-am citit pe cele precedente... De aceea mi-a placut -- mi-am dat seama despre ce este vorba chiar daca nu am inceput seria de la primul volum... In schimb, eu i-as fi at 3/4... Mi s-a parut promitatoare, dar putea fi mult mai mult :D