Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Monday, September 3, 2012

My words ... #1 ETERNITATE


Ok, asta o sa fie o noua rubrica, in care o sa scriu orice scurta povestioara, orice scurta poezie etc., care imi rasare in minte.
Si, daca sunteti doritori sa va vedeti scurtele opere pe blog, puteti sa-mi trimiteti pe adresa de email micile voastre opere, impreuna cu motivul/lucrul care v-a inspirat sa le scrieti.

***

Randurile de mai jos au fost inspirate de finalul cartii Jurnalele lui Stefan - Nesatul de L. J. Smith.

"Mi se-asterne-n fata o eternitate intreaga, un drum pavat cu petalele umbrite si neclare ale existentei mele.

Ridic una, si-i adulmec imbatatoarea aroma a puterii si a cunoasterii, nestiind ca in ea sta scrisa vraja sufletului meu.

Incerc sa-i despic cuvintele amare, dar dulci totodata, si sa-i gust aroma de nesiguranta. Ma inteapa usor un spin ivit de nicaieri, atentionandu-ma ca am incalcat hotarul, si ca aici ar trebui sa se sfarseasca drumul meu.
Ii ignor avertismentul, si ma avant cu toata puterea si vointa de care dispun, spre neantul negru, colorat, al eternitatii mele...

Frang 1000 de cuvinte ce descriu haosul din fata, le imprastii, apoi le las sa ma imbratiseze in atingerea lor de otel, si, cu o ultima dorinta, imi imbratisez la randu-mi, eternitatea...

1 comments:

Bonnie Ithil said...

Frumos! M-ai patesc si eu sa scriu din cand in cand dar nu prea am curaj sa postez :D