Sunday, September 30, 2012

Recenzie Jurnalele lui Stefan - CONSTRANGEREA de L. J. Smith

Având la bază serialul de televiziune de mare succes inspirat de seria de romane semnate de L.J. Smith, Jurnalele lui Stefan dezvăluie adevărul despre ceea ce s-a întâmplat în realitate între Stefan, Damon şi Katherine… şi cum a debutat triunghiul amoros din Jurnalele vampirilor

Stefan şi Damon credeau că ştiu ce înseamnă răul. Însă nimic nu se compară cu Samuel, nemilosul vampir pornit să răzbune moartea lui Katherine prin nimicirea fraţilor Salvatore. Străduindu-se să-şi revină de pe urma ultimului atac al acestui duşman care nu cunoaşte mila, Stefan şi Damon primesc ajutor de la cine s-ar fi aşteptat cel mai puţin – lady Alice şi vrăjitorii ei. Împreună, ei descoperă că planul lui Samuel este cu mult mai sinistru decât şi-ar fi putut imagina vreodată. Unica lor speranţă este să-l oprească înainte ca el să dobândească puterea de a controla oameni, vampiri şi vrăjitori, deopotrivă. Dacă dau greş, nu numai Stefan şi Damon, ci şi toţi locuitorii Londrei vor cădea victime puterii exercitate de Samuel. Ceea ce ar însemna un adevărat dezastru!

Probabil cel mai tare volum din seria asta! Daca pe celelalte am afirmat ca le-am devorat, pe acesta pur si simplu!!! ce cuvant e mai tare decat "devorat"?! Da, probabil ala la care va ganditi acum :D

Nu mai am ce sa-i mai reprosez lui Stefan, a fost mai mult decat ok. Damon, pfff, cum altfel decat delicios de intunecat, asa cum il stim din serialul dupa care este inspirata aceasta serie. Actiunea, tot acest volum in sine, a fost cireasa de pe tort. Si, pentru ca-mi place sa spun tot, si sa fiu sincera, putin, dar putin de tot, mi-a placut si de Samuel :)

Lupta finala, lady Alice, evenimentul tragic al carui punct de plecare este Samuel, si tot ceea ce a continut aceasta carte, de la primul pana la ultimul cuvant, de la actiune pana la modul de scriere, au fost mai mult decat datatoare de adrenalina! Au fost impecabile si bine puse la punct.

In concluzie, va recomand cartea, si in definitiv seria. O s-o devorati! :D

NOTA: 5/5