Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Wednesday, June 13, 2012

Red hair angel - creatia mea


Acum ceva timp m-am apucat de scris din nou, cu gandul sa public. Am scris ce-am scris, dar citind alte carti intre timp, am ajuns la concluzia ca ceea ce scrisesem pana la un moment dat, nu ar prea avea sanse sa fie publicat vreodata. Nu stiu de ce, parca ii lipsea ceva povestii... 

Asa ca am inceput alta lucrare, de aceasta data scriind exclusiv in momentele de maxima inspiratie :D

Dar am stat si m-am gandit ca totusi am scris ceva, si ar fi pacat sa se piarda munca mea. Prin urmare am luat decizia sa public prima tentativa de scriere, aici pe blog, sa va bucurati voi de ea, sa ma criticati sau sa ma laudati, daca este cazul :)

Pentru moment, titlul lucrarii este RED HAIR ANGEL, insa nu am de gand sa ramana acesta, asa ca in cel mai scurt timp posibil, am sa va pregatesc ceva.

De primul capitol va puteti bucura chiar astazi, este deja scris, mai trebuie doar publicata postarea.

Acestea fiind spuse, va astept cu maaare, enooorma nerabdare, parerile.


0 comments: