Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Thursday, June 28, 2012

Leapsa



Later edit: Am gasit cartea Tenebre, e scrisa de John Galsworthy, are 287 de pagini (nu aproximativ 400 cum am spus eu), si e doar 10 Ron.
Asta e coperta cartii
Poate doreste cineva s-o cumpere, asa ca va las linkul de unde o puteti achizitiona, mai exact de pe site-ul Cartea de citit.ro
Eu o s-o iau fara indoiala, este magnifica, si nu-mi poate lipsi din biblioteca, acum ca am gasit-o!!!
Nici nu va imaginati de cand vreau s-o recitesc!



Am preluat si eu leapsa de pe blogul fetelor de la Bibliophile Mystery.
Imi pare tare simpatica, asa ca nu m-am putut abtine :D

1. Care a fost prima carte pe care ai citit-o anul acesta?
Daca nu ma insel si-mi aduc bine aminte... Rafuiala vol.3 Seria Fortele Raului Absolut de Kelley Armstrong. De la seria asta a inceput totul :D

2. Ce autor apare cel mai des in biblioteca ta?
L. J. Smith cu Jurnalele Vampirilor, toate cele 9 volume( se pune si Fantoma?!) si primele 3 volume din Cercul Secret, apoi Charlaine Harris cu seria Vampirii Sudului - 10 vol. (bine vol.9 si vol.10 le astept, cu ultima comanda de pe Elefant.ro)

 3. Ce carte ai simtit nevoia sa arzi pe rug?
Pfui... chiar nu am avut vreo astfel de inclinare pana acum. Desi, daca stau bine sa ma gandesc... Clubul V de Kate Brian a fost cam pe-aproape...

4. Care era cartea ta preferata cand erai copil?
Imi aduc aminte ca se numea Tenebre, nu mai stiu numele autorului (rusine mie!!!). Nu era o carte pe care s-o citeasca un copil, datorita scenelor dureroase pe care le continea, dar tin minte ca am gasit-o prin podul casei, si titlul m-a intrigat atat de tare, incat desi avea aproximativ 400 de pagini(parca?!), am terminat-o intr-o zi. Avand in vedere ca eram in vacanta de vara, am stat tolanita cat a fost ziua de lunga, pe o patura in livada, pana am terminat-o. Si ca tot mi-am adus aminte de ea, o sa incerc s-o caut pe net, sa vad daca e posibil s-o gasesc.

5. Care este cea mai complexa carte pe care ai citit-o?
Cea de mai sus, Tenebre.

6. Ce carte ai lua pe o insula pustie?
Obsidian de Jennifer L. Armentrout. Poate One Moment de Kristina McBride... Nu pot sa iau mai multe? :D  Daca nu.. atunci un Kindle :D Stiu, o copiez pe Cristina, dar na.. daca nu ma lasati sa iau toata biblioteca cu mine, si ma puneti sa ma rezum la una...

 7. Ce scriitor este supraevaluat?
Uuufff... nu-mi dau seama, dar poate ca autorii ale caror carti am fost obligata sa le citesc in liceu... Bine, nu toti. Poate ca si de-aia mi se par supraevaluati, ca am fost obligata sa le citesc, desi, sa fiu sincera, nici macar nu-mi mai amintesc personajele din acele carti, parca nici nu le-as fi citit vreodata. Imi par mult prea ridicati in slavi. Stiu, sunt o comoara pentru tara noastra, pentru poporul nostru, dar... haide... sa fim seriosi... Stiu ca o sa ma judecati pentru afimatia asta, dar na'... e parerea mea si mi-o sustin.

8. Care este cea mai buna carte citita anul acesta?
Pot alege doua? Obsidian de Jennifer L. Armentrout si One Moment de Kristina McBride

9. Dar cea mai proasta?
Clubul V de Kate Brian.

10. Ce carte citesti acum?
Printul Mecanic de Cassandra Claire si The White Oak de Kim White.

Dau leapsa mai departe oricarui o doreste.

0 comments: