Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Sunday, June 17, 2012

Recenzie JV - Vanatorii: FANTOMA creata de L. J. Smith


Aventuri mai palpitante ca oricand...
Pregatiti-va pentru volumul 8 al seriei Jurnalele Vampirilor, si totodata primul volum din noul ciclu: Vanatorii.

Elena este in primejdie! Amenintata de o aparitie sumbra venita din lumea de dincolo, ea nu poate fi protejata decat de cei doi frati salvatore, Stefan si Damon...

Elena Gilbert si prietenii ei au luptat impotriva spiritelor malefice si au reusit sa salveze oraselul Fell’s Church, dar cu un pret foarte mare: viata lui Damon Salvatore.
Candva, Damon se luptase crancen cu fratele lui, vampirul Stefan, sa castige inima Elenei. Cum Damon a disparut, Elena si Stefan pot fi in sfarsit impreuna. Si-atunci, de ce Elena viseaza in continuare la Damon?
In timp ce sentimentele ei fata de Damon devin tot mai profunde, Fell’s Church e bantuit de o aparitie sumbra. Elena stie cum este in iad, dar un asemenea demon nu a mai vazut niciodata. Singurul lui scop este s-o omoare pe Elena si pe cei dragi ei...



„Draga Jurnalule,
SUNT ACASA! Nici nu indraznesc sa cred, dar iata-ma aici!
Intregul Fell’s Church are sansa unui nou inceput. Dar, cu exceptia mea si a prietenilor mei apropiati ─ Meredith, Bonnie, Matt, dragul meu Stefan si doamna Flowers ─ nimeni altcineva nu stie ca viata nu s-a mai scurs ca de obicei de la Ziua Orasului incoace.
Am reusit! Am salvat pe toata lumea!
Pe toti, cu exceptia lui Damon...
Ceea ce e ciudat ─ de fapt, ridicol ─ este acest sentiment de speranta care se naste in adancul meu. Si daca, imi tot spun, si daca de fapt, cumva, Damon n-a murit ?
Si apoi speranta se destrama, pentru ca el e mort, si trebuie sa accept asta. Daca vreau sa raman puternica, nu ma pot minti singura.
Dar speranta mi se furiseaza din nou in suflet. Si daca...?“  Elena

PAREREA MEA

Da. Pai... ce sa va spun?! Ca nu mi-a placut? Ca nu a fost pe placul meu? Ca bla bla bla? NU POT SA SPUN ASTA!!! Pentru ca mi-a placut eeenooorm! 

Am vazut pe GoodReads ca nu este vazuta prea bine cartea, in special pentru ca nu este scrisa de L. J Smith, la fel ca ciclul Intoarcerea. La inceput si eu am fost sceptica, si desi urasc enorm de mult ideea de a concedia un autor de la a-si scrie propria carte asa cum doreste si si-o imagineaza, am zis sa dau o sansa. Si nu am regretat. Nu am regretat ca am citit cele 3 volume din Intoarcerea, si nu regret nici acum ca am citit Fantoma. Pe mine ma fascineaza seria asta.

"- E un vampir? intreba Meredith repede.
Vocea care nu era a lui Bonnie scoase un hohot de ras aspru, sugrumat.
- E mult mai puternic decat orice vampir. Isi poate gasi salasul in oricare din voi. Aveti grija unul de altul. Aveti grija de voi."


E atat de captivanta povestea, incat, va spun sincer, am stat pana la 2 si ceva in miez de noapte s-o termin. Ieri am stat aproape toata ziua cu cartea in mana, si cand trebuia s-o las, mai ca-mi venea sa mi-o leg de gat. Ma usturau ochii, eram obosita, muream de somn, dar nu m-am lasat pagubasa. Trebuia s-o citesc, si cat mai repede.

"Exista o miscare imperceptibila a ceva, exact in mijlocul cercului, o fulgerare abia vazuta de lumina verde-albastruie si, odata cu ea, veni si un aer foarte rece. Nu era vantul cel rece care se rotise prin garaj, ci mai degraba ca o rasuflare glaciala - respira, expira, respira, expira - inceata si constanta si inghetata, exact din acel loc."

Creatura care ii pune in pericol, din nou, este foarte diferita de orice alta creatura gasita in aceasta serie. Ceea ce este nou, este ca ei insisi ajung sa fie un pericol, unii pentru altii. Gandurile lor o iau razna, si asta face cartea si mai savuroasa, mai plina de mister. 

Pe scurt, in ciuda a ceea ce se spune despre ea, si a faptului ca nu e tocmai printre favorite, mie mi-a placut. Si inca mult!

NOTA: 5/5



0 comments: