Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Saturday, November 24, 2012

Recenzie ZORI DE ZI (Amurg #4) de Stephenie Meyer


In "Zori de zi" povestea celor doi indragostiti, Bella si Edward, merge mai departe !

Cand il iubesti pe cel ce te omoara, nu iti ramane nimic altceva de facut. Cum ai putea sa fugi, cum ai putea sa lupti, cand, facand asta, il poti rani pe cel iubit? Daca viata este singurul lucru pe care il poti da, cum ai putea sa nu ti-o dai? Mai ales, daca ar fi cineva pe care l-ai iubi cu adevarat !

Cand esti indragostita de un vampir, este in acelasi timp o fantezie si un cosmar, tesute intr-o realitate periculoasa pentru Bella Swan.

Impinsa intr-o directie de pasiunea intensa pentru Edward Cullen, si in alta de conexiunea profunda cu varcolacul Jacob Black, a indurat un an tumultuos de tentatii, pierderi si certuri pentru a ajunge la ultimul punct de intoarcere. Decizia iminenta de a se alatura intunecatei dar seducatoarei lumi a nemuririi, sau de a continua o viata normala de om, a devenit o amenintare de care se agata soarta celor doua triburi.

PAREREA MEA

Acum ca am terminat de citit toata seria "Amurg", desi nu am reusit sa citesc toate cartile inainte sa vad si ultimul film realizat dupa aceste minunate carti, am o stare de nostalgie. Si va anunt de pe acum ca aceasta recenzie mai mult ca sigur o sa cuprinda cuvinte adresata intregii serii. Nu as putea altfel sa demonstrez cat de legata ma simt de aceasta serie. Imi pare rau ca trebuie sa ma despart de lumea Bellei, de toate gandurile ei, de toate trairile ei, si mai ales, de povestea ei dragoste. 

Sa parcurg randurile fiecarei carti, a fost o experienta puternica si adorabila. Toate intamplarile si-au avut incununarea in acest ultim volum, care a fost apogeul intregii povesti. Acum realizez cu adevarat ceea ce a insemnat aceasta serie pentru cititorii din lumea intreaga, si la ce a condus ea. Singurul regret pe care il am, este ca nu am citit mai devreme aceasta serie. Am cumparat-o tarziu, si m-am apucat si mai tarziu de ea. 

Inca o data, ma repet, nu vreau sa spun aceleasi lucruri pe care probabil le-ati mai citit de "n" ori. Singurul lucru pe care vreau sa-l scot in evidenta, este regretul ca trebuie sa ma despart de lumea Bellei si a lui Edward.

"Zori de zi" a fost probabil cea mai frumoasa dintre toate cele 4 volume, continand o incarcatura enorma de sentimente frumoase. Este si volumul care a reusit sa-mi smulga cateva lacrimi, de nostalgie si din cauza amalgamului de sentimente puternice, dar si pentru ca am realizat ca in cuprinsul ei se regaseste sfarsitul unei lumi care a evadat din tipare, unei serii in jurul careia s-a creat atat de multa adoratie, incat cuvintele sunt prea putine sa poata descrie orice traire a fost nascuta cu ajutorul ei.

Sunt increzatoare ca putinele randuri pe care le-am scris, oglindesc si parerea majoritatii cititorilor, si desii nu am folosit cuvinte mari, am reusit sa va transmit o parte din trairile mele.

Cu scuzele de rigoare, ca poate ceea ce ati citit mai sus, nu poate fi incadrat in termenii unei recenzii, intorc pagina mai departe, fara sa existe vreo ezitare sau vreo exagerare atunci cand spun simplu, dar patrunzator, MULTUMESC STEPHENIE MEYER!

NOTA: 5+/5

0 comments: