Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Friday, May 25, 2012

In my mail box #5

A venit timpul sa va arat ce am mai achizitionat. Nerabdatori?! :D
Nu-i mare lucru, dar pentru mine sunt importante. Putin cate putin, o sa transform camera in biblioteca, asta-i unul din visele mele.

1. ORASUL DE STICLA 
2. AMURG
3. LUNA NOUA
Toate acestea sunt cumparate din librarie.

4. MOARTA SI INVIATA
Castigata la concursul de fidelitate pe blogul fetelor de la Bibliophile Mystery pe luna trecuta.

5. SPULBERA-MA
Precomandata de pe LEDA 

Ce ziceti, va plac? Imi doresc de mult sa citesc seria Amurg, si de frica ca nu mai gasesc primul volum in hardcover, pe care btw, de fiecare data il gaseam in varianta de buzunar, dar am avut noroc si l-am gasit la Diverta, am mai amanat putin vol. 4, 5 si 6 de la Academia Vampirilor.

Spulbera-ma abia astept s-o citesc!!! E urmatoarea dupa ce termin Uratii.
Despre celelalte... urmeaza si ele! Ce bine ar fi daca as putea citi non-stop...






2 comments:

Bonnie Ithil said...

Lectura placuta!!! In afara de Moarta si inviata le am si eu pe toate :D

mayabijoux said...

Mersi mult! :* Acum mai ramane sa gasesc timp sa le si citesc, ca la cate am... :D