Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Friday, December 28, 2012

Primele 100 de cuvinte... #41 PE JUMATATE MOARTA de Kim Harrison


" Toata lumea trece prin asta. Toata lumea moare, vreau sa spun. Am aflat-o pe cont propriu cand am implinit saptesprezece ani si am fost omorata intr-un accident de masina monstruos, in noaptea balului de absolvire. Dar n-a fost vorba de un accident. A fost o spintecare planuita cu mare grija, o singura clipa a bataliei dintre spintecatorii luminii si cei ai intunericului, dintre rai si iad, liber-arbitru si soarta. Doar ca eu n-am incetat din viata asa cum se intampla cu majoritatea celor ce mor. Dintr-o eroare, sunt blocata aici, moarta pe Pamant. Ingerul care n-a reusit sa ma apere... "

1 comments:

Anonymous said...

pare geniala eu o ador ...